قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران

از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تهران امروز، پرشده از انواع شرکت های قالیشویی که همگی در صدد جذب مشتری از بیشترین مناطق هستند. بعضی از مناطق تهران، علاوه بر قدمت قدیمی بسیاری که دارند، جمعیت به نسبت بالایی هم در آنجا زندگی می کند، مناطق شرق تهران هم، یکی از همین مناطق پرجمعیت است. منازل زیادی در این مناطق وجود دارد که هر کدام برای تمیز کردن فرش خود، به دلیل اینکه واحدهای ساختمانی آن ها، آپارتمانی است نیاز به قالیشویی دارند. پس آن ها نیاز به یک قالیشویی شرق تهران دارند که معتبر باشد.

شرق تهران که بیشتر مردم، آن را با نقطه تهرانپارس می شناسند، علاوه براینکه یک منطقه مسکونی است، صنعتی هم به حساب می آید و هرروز صبح جمعیت زیادی به منظور کار به این منطقه وارد می شوند و همین دروازه تهران به شرق استان و دیگر شهرها مانند دماوند است. پس تردد وسائل نقلیه د آن بالا است و از این رو آلودگی بیشتری دارد. این آلودگی متاسفانه به راحتی به خانه ها نفوذ پیدا می کند و برروی سطح فرش ها هم قرار میگیرد، بدون اینکه بتواند افراد منزل متوجه آلودگی آن ها شوند.

یکی از معیارهای مهم در انتخاب قالیشویی، نزدیکی آن به محل سکونت است. با توجه به این منطقه شرق تهران، یک منطقه خاص از لحاظ تردد و ترافیکی است، برای همین باید شرکت هایی را انتخاب کرد که آشنایی کامل با نقشه این منطقه و فرهنگ مردم آن داشته باشند. همچنین انتخاب قالیشویی نزدیک تر، باعث کاهش هزینه ارسال فرش ها می شود.

قالیشویی شرق تهران بر چه اساسی تقسیم بندی میشود؟

اول اینکه شما باید قالیشویی را انتخاب کنید که شماره اتحادیه داشته باشد. قالیشویی ها براساس منطقه ای شهری که هستند، تقسیم بندی می شوند.  شما می توانید با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان و صفحه قالیشویان مجاز، شرکتی را که نزدیک محل زندگیتان است را انتخاب کنید. همچنین می توانید از همسایه های خود به تازگی فرش منزل را شسته اند، یک شرکت معتبر را بپرسید.

قالیشویی شرق تهران چه مناطقی را شامل می شود؟

قالیشویی هایی که در منطقه سبلان، رسالت، تهرانپارس، دماوند، سیدخندان، هفت حوض و غیره هستند، در این گروه قرار میگیرند. البته قالیشویان مرکز تهران هم به منطقه شرق هم خدمت رسانی می کنند. در حالت کلی توصیه می کنیم که قالیشویی های نزدیک محل زندگی خود را انتخاب کنید.

چه نکاتی را باید در انتخاب یک قالیشویی شرق تهران در نظر داشته باشیم؟

  • نزدیکی محل
  • داشتن شماره اتحادیه
  • چگونگی حمل فرش ها
  • آیا کارشناس فرش به همراه کارگران اعزام می شود؟ آیا کارشناس به انواع فرش ها، آشنایی کامل دارد؟
  • آدرس دقیق قالیشویی
  • هزینه ارسال
Call Now Button