قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران. فرقی ندارد که شما در کدام یک از مناطق تهران زندگی میکنید. هوای تهران آلوده است و این آلودگی می تواند علاوه برآسیب رساندن به سلامت شما، باعث کثیفی های و آلودگی هایی برروی وسائل منزل و محل کارتان هم شود که ممکن است قابل دید نباشد. یکی از این مکان ها، فرش است. جالب است بدانید که یکی از مناطق آلوده، شمال تهران است. برای همین است که نیاز به قالیشویی شمال تهران زیاد شده است.

با توجه به زیاد شدن منازل آپارتمانی و اینکه کم شدن جا برای شستن وسائل حتی لباس های کوچک، دیگر امکان شستن فرش به هیچ وجه وجود ندارد. همچنین اینکه در شش ماهه دوم سال، شمال تهران نسبت به مناطق دیگر سردتر است و امکان بارندگی و برف بیشتری نسبت به آن ها وجود دارد. در واقع، به جز غیرممکن بودن شستن فرش، امکان خشک کردن آن هم وجود ندارد. برای همین است که مردم این مناطق بیشتر به دنبال قالیشویی شمال تهران معتبر هستند.

همانطور که گفتیم، مناطق شمالی شهر تهران، نسبت به دیگر مناطق، واحدهای آپارتمانی زیادی دارد. این مساله باعث شده است که ساکنان آن ها نتوانند بعضی از کارها را خود انجام دهند از جمله شستن لباس های بزرگ، فرش و غیره. شرکت قالیشو سعی کرده است که بتواند نیازهای این ساکنان محترم را رفع نماید. ما با معرفی تمامی قالیشویی شمال تهران تلاش کرده ایم که بتوانیم مکان های معتبر را معرفی کنیم.

چرا ساکنان شمال، حتما باید از قالیشویی شمال تهران استفاده کنند؟

با توجه به اینکه مناطق شمالی تهران به صورت آپارتمانی است و اینکه مردم این مناطق به فرش خود شاید بیشتر از دیگر مناطق اهمیت می دهند، پس باید از قالیشویی های استفاده کنید که به این مناطق و خیابانهای آشنا باشند. مدیران قالیشویی شمال تهران حساسیت ساکنان این مناطق را به نسبت اموال خود می دانند و با توجه به اینکه افراد متمول زیادی در این مناطق زندگی می کنند، فرش های آن ها جنس های خاص بیشتری نسبت بقیه دارد و اینکه ساکنان با انتخاب قالیشویی نزدیکتر هزینه ارسال کمتری نیز می دهند.

نکته مهم بعدی این است که مدیران قالیشویی با توجه به شناختی به آب و هوای این منطقه دارند، بهتر از بقیه می دانند که از چه مواد شوینده ای برای تمیز کردن فرش ها و انواع کثیفی های آن استفاده کنند.

معرفی قالیشویی ها در مناطق مختلف تهران

برای هر شخصی که در منطقه ای زندگی میکند، خیلی مهم است که فرش خود رابه نزدیکترین قالیشویی محل زندگی خود بسپارد. از این رو ما سعی کرده ایم تا قالیشویی ها را براساس مناطق دسته بندی کنیم و آن ها را به شما معرفی نماییم.

آیا هزینه قالیشویی شمال تهران متفاوت با جاهای دیگر است؟

تمامی قالیشویان باید عضو اتحادیه باشند و حتما شما باید فرش خود را به قالیشویی بسپارید که شماره اتحادیه داشته باشد. نرخ همه آن ها مصوب است و هیچ کدام مجاز نیستند، بیشتر از حد معمول بگیرند. تفاوت هزینه ها ممکن است بسته به نوع مکانی که آن ها قرار دارند، نوع فرش و نوع لکه هایی که باید پاک شود، متفاوت باشد.

Call Now Button