قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

امروزه زندگی کردن در شهرهای بزرگی مانند تهران دیگر به سادگی قبل نیست. هیچکسی فکرش را نمی کرد که ساختمان های تک طبقه ای که روزگاری بعضی از آن ها نمادهای شهر بودند، جای خود را به آپارتمان های چندین طبقه بدهند. هر چه شهر بزرگتر شد، تعداد این آپارتمان ها هم بیشتر شد. زندگی آپارتمان نشینی معایب و مشکلات خاص خود را دارد. یکی از این مشکلات که اغلب افراد با آن مواجه هستند، شستن قالی و فرش های منزل است. شما برای شستن فرش های خود نیازمند مکان بزرگی هستید تا همان آن ها را بشویید و هم مکانی برای خشک شدن داشته باشید که در آپارتمان ها چنین مکانی وجود ندارد. حالا اگر شما هم در منطقه غرب تهران زندگی می کنید، به امکانات در سطح شهر همانند افرادی که در مرکز شهر زندگی می کنند، کمتر دسترسی دارید. از این رو برای شستن فرش های خود، نیازمند قالیشویی غرب تهران هستید.

بیشتر شهرک های بزرگ تهران و معروف ترین آن ها در منطقه غرب هستند و به دلیل وسیع بودن آن منطقه و اینکه بیشتر مناطق شهرک نشین است، نیاز به قالیشویی غرب تهران بیشتر از گذشته احساس شده است.

به دلیل اینکه، این مناطق بیشتر مسکونی و صنعتی است، استقبال خوبی از خدماتی مانند قالیشویی شده است، برای همین ، تعداد قالیشویی غرب تهران بیشتر از سایر مناطق است و جالبه که بدانید، حتی بعضی از کارگاه های قالیشویی که در کل تهران سفارش می گیرند، در غرب قرار دارند.

چگونه قالیشویی غرب تهران را پیدا کنیم؟

تا چند سال پیش، پیدا کردن یک قالیشویی معتبر برای افراد مناطق مسکونی سخت بوده است ولی امروزه با گسترش اینترنت و اینکه حتی بسیاری از قالیشویی ها برای خود دارای سایت اینترنتی هستند. بنابراین شما می توانید حتی با کلیدواژه ” قالیشویی غرب تهران “، تمامی قالیشویی هایی را که در این منطقه قرار دارند، پیدا کنید.

یک راه ساده تر دیگر، استفاده از خود قالیشو است. ما سعی کرده ایم که تمام کارگاه های قالیشویی را به تفکیک مناطق جز قرار دهیم تا شما بتوانید، آن کارگاهی را که نزدیک محل زندگیتان است را پیدا کنید.

توصیه ما این است که اگر در مناطق غرب زندگی می کنید، حتما از قالیشویی غرب تهران برای شستن فرش و قالی منزل خود استفاده کنید. اولا اینکه این کارگاه ها، کاملا با منطقه و مشکلات و آلودگی آن، آشنا هستند و دوم هزینه حمل و نقل کمتری برای شما محاسبه می شود.

آیا خدمات قالیشویی غرب تهران با دیگر مناطق متفاوت است؟

به هیچ وجه نمی توان این مساله را تایید کرد ولی باید گفت، با توجه به اینکه اکثر منازل این منطقه به صورت شهرکی است و حمل و نقل کالا در این مناطق نیازمند رعایت اصول خاص است، پس همانطور که توصیه کردیم حتما از قالیشویی نزدیک محل خود برای شستن فرش ها استفاده کنید. تفاوت آن ها ممکن است در خدماتی باشد که ارائه می دهند.

Call Now Button