قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

چگونه یک قالیشویی معتبر پیدا کنیم؟

چگونه یک قالیشویی معتبر پیدا کنیم؟

نزدیک عید است. همه در تکاپوی خرید لباس‌های جدید برای خود و نو کردن وسایل منزل و تمیز کردن آن‌ها هستند. یکی از وسایل منزل که باید هرساله آن را تمیز کنید، فرش است. اما تمیز کردن فرش برای همه افراد مقدور نیست. مهم‌ترین دلیل این مسئله را می‌توانیم، نبود فضای کافی برای شستن آن دانست. مسئله دیگر اینکه، برای شستن فرش شما علاوه بر یک فضای کافی، نیاز به آب و مواد شوینده دارید. پس دانستن اینکه از چه مواد شوینده‌ای برای تمیز کردن فرش استفاده کنیم، خیلی مهم است. متأسفانه بارها دیده‌شده است که بعضی از افراد به دلیل ناآشنا بودن به اصول پاک کردن لکه‌های فرش، به‌جای تمیز کردن و از بین بردن آن‌ها، باعث آسیب رساندن بیشتر آن شدند. در اینجاست که نیاز به قالیشویی احساس می‌شود. اما بازهم یک مشکلی وجود دارد و آن‌هم اینکه چگونه یک قالیشویی معتبر را پیدا کنیم.

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که بتوانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید یک قالیشویی معتبر را برای تمیز کردن فرش خود استفاده کنید.

توصیه می شود که مقاله زیر را هم مطالعه کنید:

چگونه از فرش های خود محافظت کنیم؟

پیدا کردن قالیشویی معتبر

قبل از پیدا کردن یک قالیشویی معتبر، بهتر است چند تعریف در این خصوص بیان کنیم.

چرا باید فرش خود را به یک قالیشویی بدهیم؟

ناآشنا بودن به اصول شستن فرش، ناآشنا بودن به چگونگی از بین بردن لکه‌های فرش، کثیف شدن فرش به حدی با جارو و بخارشوی هم از بین نرود، نداشتن فضای کافی ازجمله مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث می‌شود تا ساکانان منزل، به دنبال یک قالیشویی معتبر برای شستن فرش باشند.

چرا باید یک قالیشویی معتبر را پیدا کنیم؟

شستن دقیق فرش بدون اینکه آسیبی به آن برسد و تمامی کثیفی‌های آن را از بین ببرد و اینکه یک مکان معتبر باشد تا فرش شما دزدیده نشود، مهم‌ترین دلایلی است که شما باید به دنبال یک قالیشویی معتبر باشد و برای همین است که افراد نگران پیدا کردن یک مکان هستند.

چه مواردی را باید برای پیدا کردن یک قالیشویی معتبر در نظر بگیریم:

  • شماره اتحادیه آن
  • چگونگی بردن و آوردن فرش
  • آیا کارشناس فرشی را همراه با کارگران اعزام می‌کند؟ آیا کارشناس دارای اطلاعات کافی در خصوص نحوه تمیز کردن انواع لکه های فرش دارد یا خیر؟
  • آدرس قالیشویی (دارای یک آدرس دقیق باشد.)
  • نحوه پاسخگویی کارشناسان

اما حالا باید این سؤال را بپرسیم:

راه‌های پیدا کردن قالیشویی معتبر چیست؟

  1. اتحادیه و سایت آن

تمامی قالیشویی ها باید عضو اتحادیه باشند و یک شماره دارند. شما در قدم اول باید به اتحادیه یا سایت آن مراجعه کنید. در سایت اتحادیه، تمامی قالیشویی های معتبر در شهر تهران و دیگر شهرها را با آدرس کامل و شماره تلفن گذاشته‌شده است. پس این بهترین روش است و حتی اگر یک آگهی قالیشویی را دیدید، بهتر است که حتماً آن را با سایت بررسی کنید.

  1. پرسیدن از دوستان

مسلماً در کوچه یا خیابان شما حداقل یک نفر وجود دارد که فرش خود را به یک قالیشویی داده باشد تا آن را تمیز کند. یکی از روش‌ها این است که شما از همسایه خود در خصوص قالیشویی که فرش خود را به آن داده‌اند، پرس‌وجو کنید و اگر از آن راضی بودند، آدرس آن را بگیرید.

  1. جستجو در اینترنت

امروزه هر قالیشویی برای اینکه بتواند تعداد مشتریان خود را زیاد کند و دیگر فعالیت‌های خود را آسان‌تر کند، یک سایت اینترنتی ایجاد کرده است و سعی کرده است تا آن را در فضای اینترنت و مجازی تبلیغ نماید. شما با جستجو در اینترنت و استفاده از کلمه کلیدی ” قالیشویی” می‌توانید تعدادی از این مراکز را پیدا کنید و پس از بررسی، مخصوصاً با سایت اتحادیه، یکی را انتخاب کنید.

همچنین ما در سایت قالیشو سعی کرده‌ایم تا بتوانیم تمامی قالیشویی های معتبر در مراکز مختلف از شمال گرفته تا جنوب تهران را معرفی کنیم.

  1. آگهی‌های محلی

یکی دیگر از روش‌ها، استفاده از تبلیغات محلی و کاغذی که انجام می‌شود. معمولاً در نزدیکی‌های عید، تبلیغات این شرکت‌ها به‌صورت کاغذی یا در مجلات و روزنامه‌ها زیاد می‌شود و آن‌ها را در درب منازل قرار می‌دهند. شما می‌توانید از طریق همین تبلیغات که اصولاً محلی هستند، یکی را پیدا کنید.

بازهم تأکید ما براین است که حتماً شماره اتحادیه آن را بررسی کنید و در صورت نداشتن هیچ شماره اتحادیه، به آن شرکت اعتماد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button