قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

برای هر خرید فرش در مکان های مختلف، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای هر خرید فرش در مکان های مختلف، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

مهم است که فرش ها را برای کجا می خواهید. فرشی که می خواهید بخرید برای خانه است؟ این خانه پر جمعیت است یا کم جمعیت؟ کودک کم سن دارید یا نه؟ حیوان خانگی چطور؟ ممکن است فرش را برای اتاق های محیط کار خود بخواهید، دفتر کار یا اتاق پذیرایی از مهمان هایی که به دفتر کار شما مراجعت می کنند؟ ممکن است فرش را برای مسجد محل خود بخواهید!؟ همه این موارد را باید در نظر بگیرید زیرا نوع فرشی که می خرید برای هر کدام از این موارد متفاوت است و ممکن است شما تا قبل از خواندن این متن به آن ها توجه کافی را نداشته اید.

در اینجا برای کمک به شما در انتخاب فرش مناسب مورد نظر، اینجا نوع فرش ها را به سه قسمت تقسیم کرده ایم.

نکات استفاده از فرش در مکانهای مختلف

فرش برای اتاق مهمان

در بسیاری از هتل ها، رستوران ها، کافه ها و دیگر فضاها که مهمان پذیر هستند باید توجه به وضعیت خود داشته باشند.

شما می توانید از الگوهای مختلف، رنگ ها و طرح هایی که کاملا به نیازهای بخش مهمان نوازی نیاز دارید را انتخاب کنید. آیا می توانید آنچه را که نیاز دارید در مجموعه گسترده ای از فرش های مهمان نوازی با کیفیت بالا پیدا کنید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد، شما همیشه میتوانیدیک فرش سفارشی طراحی کنید که کاملا مناسب شما است.

برای انتخاب فرش های مناسب با چنین فضاهایی می توانید از فروشنده ها مشاوره بگیرید و از بین تمامی طرح و ها نقش ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا با کیفیت بالایی که دارد سال ها مورد استفاده قرار گرفته و از طرح و نقش خاص آن لذت ببرید.

دفتر کار

علاوه بر جنس و بافت فرش برای محل کار و دفتر تان، رنگ و طرح این فرش ها باید طوری باشد که قدرت بهره وری و تمرکز شما  کتارمندان دیگر را بیشتر کند.

فرش های اداری برای تحمل رفت و آمد زیاد و سخت ترین سایش ها توسط پا و کفش ها و مقاومت در برابر پاره شدن طراحی شده اند. فرش های مقاوم برای دفاتر کاری و اداره ها برای مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن، نورد صندلی های اداری، حرکت اجسام سنگین مانند میز، ماشین آلات کپی و سایر تجهیزات اداری یا مبلمان طراحی شده اند.

فرش های اداری باید از استحکام زیادی برخوردار باشند و برای همین سعی کنید تا بهترین کیفیت ممکن را به کار ببرید. البته توصیه می شود که برای قسمت هایی که رفت و آمد زیاد است، همان سرامیک را به کار ببرید یا اینکه موکت کنید.

مسجد

طرح ها و نقش های متفاوتی برای مسجد وجود دارد. ویژگی های فرش های مسجد برای تعاریف زیر باید طراحی شود:

  • ترافیک (رفت و آمد ) روزانه بالا
  • استحکام رنگ بالا
  • کاهش ریزش پرز و لیز خوردن
  • تعمیر و نکه داری آسان و تمیز کردن راحت
  • نرم و انعطاف پذیر است
  • طراحی سجاده دار

شما می توانید از طیف گسترده ای از طرح ها و نقش های متفاوت در بازار استفاده کنید که الگوهای متفاوتی برای انتخاب شما به وجود می آورد و در نتیجه دستتان بازاست. هر الگو یا رنگی که انتخاب می کنید سعی کنید از فروشنده و یا سایت شرکت تولید کننده راهنمایی لازم برای نحوه نگهداری از آنها را بپرسید.

نکته
شستشوی فرش و موکت را باید با ملایمت و آرامی انجام دهید تا به الیاف آن آسیب نرسد، همچنین در صورت وجود پارگی و یا لکه قبل از شستشو این مشکل را برطرف کنید و سپس فرش را بشویید.
خشک کردن فرش در محیطی باید باشد که تهویه و جریان کامل هوا وجود داشته باشد تا فرش کاملا خشک شود، همچین وجود سطوح ناهموار هنگام خشک کردن فرش می تواند باعث ایجاد چروک برروی آن و آسیب به بافت این وسیله شود؛ و حتماً قبل از امتحان تمامی روش های بالا برای شستشو و لکه گیری از فرش و کفپوش ابتدا ماده پاک کننده را برروی سطح کوچکی امتحان کرده و پس از اطمینان از خراب نشدن پارچه به طور کامل استفاده کنید.  اگر هم امکان شدن فرش برای شما وجود ندارد، آن را به یک قالیشویی معتبر بدهید.

در صورت وجود حساسیت های تنفسی از انجام لکه گیری تا حد امکان خودداری کنید و یا در محیط باز و در حضور دیگران و در شرایط امن این کار را با ماسک و دستکش ایمنی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button