قالیشویی قاصدک - پوشش کلیه نقاط تهران

شعبه شمال: ۲۲۵۶۵۶۵۰ ۲۲۹۱۹۰۳۹          
شعبه شرق: ۷۷۷۳۶۹۵۴     ۷۷۷۳۶۰۹۷
شعبه غرب: ۴۴۱۳۵۵۳۹     ۴۴۸۶۷۶۰۱
شعبه مرکزی: ۸۸۲۳۰۳۶۲ ۸۸۲۶۷۱۷۳

برای خرید فرش در تهران به کجا برویم؟

برای خرید فرش در تهران به کجا برویم؟

شهر تهران به غیر از مرکز سیاسی ایران، به عنوان مقصد گردشگری برای بسیاری از مسافران داخلی وخارجی به حساب می آید. همچنین بسیاری دیگر از افراد به غیر از مساله گردشگری، به منظور خرید وارد می شوند. مبدا توزیع بسیاری از کالاها در سراسر کشور، تهران است. یکی از کالاهایی که بسیاری از خانوارها ترجیح می دهند از شهرستان نزدیک به تهران بیایند و آن را خریداری نمایند، فرش است. اما همیشه این سوال برای آن ها به وجود که برای خرید فرش در تهران به کجا بروند؟

ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما بیان کنیم که برای خرید فرش در تهران به کجا برویم. اما قبل اینکه مراکز خرید را معرفی کنیم، علت اینکه بیشتر افراد برای خرید فرش به تهران می آیند چیست؟

تنوع در رنگ، جنس و طرح فرش ها و دسترسی به تمامی برندهای معروف و با کیفیت ایرانی از جمله دلایلی است که خیلی ها ترجیح می دهند تا خرید فرش خود را در تهران انجام دهند.

مراکز خرید فرش در تهران

  1. بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ، جز بزرگترین بازارهای ایران است و شما می توانید انواع کالاهای مختلف را در آنجا پیدا کنید. بازار فرش یکی از قدیمی ترین قسمت ها است و انواع فرش های سنتی و دستباف برای فروش در آنجا پیدا می شود.همچنین بیشتر فروشنده های آنها، افراد مسن و باتجربه ای هستند که بیشتر عمر خود را در این زمینه صرف کردند.

برای دسترسی به بازار فرش بهترین راه، مترو است. نزدیک ترین مترو به بازار فرش، خیام است و بعد از خروج، به سمت راست بروید و از اولین کوچه که ستاری نام وارد شوید. بعد ازکمی پیاده روی و گذر از چند کوچه به بازار فرش میرسید. البته اگر سمت چپ هم وارد شوید، اولین پاساژ هم دست راست، به شروع بازار فرش است که صبح ها دیر باز می کند.

  1. فروشگاه های محلی

در هر محله ای، شما حداقل می توانید یک فروشگاه فرش پیدا کنید. شاید تنوع های کمی از فرش در این فروشگاه ها وجود داشته باشد اما مزیت مهم آنها این است که نزدیک شما هستند و فروشندگان آنها، نیاز این منطقه را می دانند و براساس نیاز مردم، فرش با طرح های خاص می آورند.

  1. مراکز خرید محله ای

منظور ما این است که چند در منطقه در تهران وجود دارند که همانند بازار دارای چند مغازه متنوع فروشگاه فرش هستند. مراکزی مانند میدان هفت تیر، نارمک، پیچ شمیران، مرکزی تهران مانند میدان خراسان، مولوی و غیره.

البته هر کدام از این مراکز در یک نوع طرح و جنس فرش معروف هستند و بیشتر ترجیح می دهند تا برای خرید فرش دستباف به بازار بروند.

مقاله زیر را توصیه می کنیم که حتما مطالعه کنید:

تفاوت فرش با ماشینی با دستباف چیست؟

  1. فروشگاه های معروف

در چند سال اخیر، فروشگاه های بزرگی در تهران و حاشیه آن به وجود آمدند که توانستند محبوبیت زیادی را بدست بیاورند. فروشگاه هایی مانند آقای فرش، شهر فرش

بسیاری از این  فروشگاه ها، تمامی طرح ها و برندها را تحت پوشش فروش خود قرار می دهند و مزایای بسیاری را در فروش فرش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button